Thursday, March 18, 2010

李白曰:人生得意须尽欢

范逸臣高唱:
“世界末日 就尽管來吧 我会继续 无乐不作…”

五月天呐喊:
“就算是这个世界 把我抛弃 而至少快乐伤心我自己决定
所以我说 就让他去 我知道潮落之后一定有潮起 有什么了不起…”

周杰伦呢喃:
“请你打开电视看看 多少人为生命在努力勇敢的走下去
我们是不是该知足 珍惜一切就算没有拥有
笑一个吧 功成名就不是目的 让自己快乐快乐這才叫做意义… ”

沮丧或没胃口或忽然很悲时,就必须听多点这样的歌,会振作点。

9 comments:

  1. 除了听歌,看连续剧也可以振作叻!
    学柴九那句名言:人生有几多个十年,最重要是要活得痛快!

    ReplyDelete
  2. ya, kid is right.....
    drama n music really work.....

    this song can lighten up ur life, 爱拼才会赢

    ReplyDelete
  3. yaya, listen these kind of songs or watch drama/movie can stimulate us work better.
    i like 卢广仲's songs, can make ppl feel happy, u can try to listen too....^_^

    ReplyDelete
  4. 五月天,卢广仲 and 老歌(爱拼才会赢)…… yup, these song really can work*
    One of my friend likes to listen Chinese New Year's song when she is stress :)

    ReplyDelete
  5. wah...cny song!ven, ur fren so 'in' le!!
    listen to cny song, can make her/him feel like in cny mood maa..

    ReplyDelete
  6. 躺下,看天空,也很能释压...

    ReplyDelete
  7. 去grand millineum住一晚也让我很放松,很有活在当下的感觉。

    ReplyDelete
  8. lets go to jogging ~~ ;)

    From = EeSim =

    ReplyDelete