Saturday, April 3, 2010

自我娱乐



自从我前 sony ericsson 喝了几口水后,我已经很多年没用手机拍照。几个月前,老机的 function 越来越不稳定,我便顺应许多人的要求,把我有4年半感情的老机换掉… 然后把应该自拍的岁月找回 :) 当然,自拍无分年龄界限。

其实我也不是这么喜欢自拍,只是塞车无聊时乱拍而已。随便改改胡乱加些 effect,这样,就会发现看起来没什么特别的东西,其实也有美丽可爱的地方,会把无聊变得好玩。不要要求什么“捕捉镜头的一瞬间”,“保留美好的回忆”等煽情的意境… 纯属自我娱乐,看了也会开心。

不信?你可以试试。
当老板在发脾气时拿起手机拍下他;拍下你的脏脏的玩具;拍下你朋友憋着要上厕所时的模样;或者搭火车时有人钓鱼时刻……还有什么?哈哈…一定很好玩!

10 comments:

  1. alex 辛苦你了,要你写华文。你可以写英文的!哈哈…
    有时乱拍蛮好玩的 :-)

    ReplyDelete
  2. em...for gal mayb quite fun and enjoy in this, but guy le wor, seldom and hard to get 1 ba...
    mayb i'm kind of not confident of my look, but for those handsome n good looking de mayb will do...haha^^

    ReplyDelete
  3. lv, ur one is 乱自拍...lolx

    ReplyDelete
  4. still rmb how ur duck is tortured by Max...

    ReplyDelete
  5. I think my photos are not bad although 乱拍, hehe...
    yes, the duck ever tortured by you n crono too! @.@

    ReplyDelete
  6. 哈哈,我喜欢你的第一张照片,嘴嘟嘟的几会般可爱一下,不过我DL那只狗!XD
    *当老板在发脾气时拿起手机拍下他;拍下你的脏脏的玩具;拍下你朋友憋着要上厕所时的模样;或者搭火车时有人钓鱼时刻* >>> 如果忘记silent,"咔嚓"的那一个时刻,被发现后应该不会太好玩! =p

    ReplyDelete
  7. siok sendiri....lol is funny n cute esp ur hp cover....the time u showing tat i totally speechles...lol

    ReplyDelete
  8. i like my handphone cover, like angel... haha... it got wing and can fly one :)the time i showing to you all, everyone speechless i know! haha

    ReplyDelete
  9. max:
    don 偏见 on the little pug pug. He is old like uncle now. Motion Very slow and his face looks pity... :(

    ReplyDelete